به شهادت رساندن "سردار سلیمانی" خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است

به شهادت رساندن "سردار سلیمانی" خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است

رحمت عباس تبار در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سردار سلیمانی نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با جریان افراطی مثل داعش بوده است، اظهار کرد: دنیا به این نتیجه رسیده که در چند ماه و چند سال گذشته پیروزی منطقه به برکت و تلاش شهدایی امثال سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بوده است.
وی با اشاره به اینکه حرکت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی به دستور ترامپ یک نقض آشکار حقوق بین المللی است، تصریح کرد: این ترور مصداق بارزی از تروریسم دولتی بوده است.
عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: اولین و کمترین کاری که می‌توانیم در مقابله با دشمن انجام دهیم این است که آن‌ها را از منطقه خارج کنیم بنابراین مجلس شورای عراق هم تصمیمی انقلابی در این زمینه گرفته است.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران ادامه داد: آمریکا قریب به ۱۵ پایگاه نظامی غیرقانونی در پیرامون ایران دارد که با این اتفاقاتی که در به شهادت رساندن سردار سلیمانی رقم زدند باید همه آن‌ها را جمع آوری کنند تا آرامش بار دیگر مهمان این مناطق شود.
عباس تبار افزود: ملت‌های مسلمان با استفاده از وحدت اسلامی در خارج کردن آمریکایی‌ها می‌توانند تداوم حیات داشته باشند تا به دین مبین اسلام بیشترعمل شود.
عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه مازندران در خصوص حضور آمریکا در منطقه یادآور شد: بعد از ۱۱ سپتامبر به بهانه مقابله با تروریسم به تعبیر ترامپ دولت‌های گذشته آمریکا گروه طالبان و داعش را خلق کردند و در این منطقه اشاعه دادند بنابراین به تعبیر خودشان که گفته بودند ما آرامشی در منطقه ایجاد کردیم طبق قوانین باید از منطقه خارج شوند.

 
 

اخبار مرتبط

شهادت سردار سلیمانی زمینه‌ساز نابودی اسرائیل خواهد بود

پیام تسلیت روسای سه قوه در پی شهادت سردار سلیمانی

0 نظر

ارسال نظر

capcha